onsdag den 8. august 2018

Lidt om Hanne og Felicia

Kort præsentation af Hanne:
Teknisk assistent indenfor Bygge- og anlæg (1979)​
- ansat i ingeniør og arkitektfirmaer i ind- og udland med produktudvikling, CAD og 3D​

Folkeskolelærer m. linjefag i matematik, dansk, historie og billedkunst (2002)​
Master i Informations- og kommunikationsteknologi og Læring (MIL) (2005)​
- ansat i UC Syd (2002)/ lektor m. fokus på udv. af e-læring og it-didaktisk design​
- ansat som lektor (2014) Metropol / NCE, KP / NCE​ som underviser på DEP

Født og opvokset i Brønderslev, Vendsyssel. Har boet i Aalborg, Katrineholm (Sverige), Herning, Haderslev, Solrød og nu Karlslunde.​
Privat: Gift og har 2 voksne børn og 5 børnebørn.​

Elsker at læse, rejse og lave mad ;-) Aktiv motionsløber og -svømmer og sejler havkajak.

Kort præsentation af Felicia:
Inden jeg tog min uddannelse, arbejdede jeg en del år som tjener og barchef i Strædet i København.

Jeg er uddannet bachelor i Kommunikation og Pædagogik fra Roskilde Universitet og har efterfølgende taget min kandidat på Danmarks Pædagogiske Universitet i Pædagogisk sociologi med tilvalgsfag i vejledningspædagogik.

Jeg har arbejdet i Nationalt Center for Erhvervspædagogik ved Københavns Professionshøjskole siden 2014. Først som uddannelseskonsulent, med ansvar for uddannelsesudvikling i tæt samarbejde med undervisere og erhvervsskoler og nu som underviser på DEP.

Født og opvokset i Købehavn K, har flyttet en del, men aldrig bevæget mig ud på den anden side af broerne. De sidste fire år har jeg boet i en lejlighed på Nørrebro med min kæreste og min kat.

Stor fan af dårlige serier, gode bøger og lækker mad. Jeg løber også, men sjældnere end jeg vil. Og så hækler jeg karklude, babytøj og hvad jeg ellers kan finde på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar